Friday 20 February 2015

The MISTI Tool - Introduction

Hi everyone, 

Todays blog post is mostly for my sweet fellow crafters in Denmark and Scandinavia. 

A little time ago I got my new amazing stamping tool - The MISTI tool - also known as the "Most Incredible Stamping Tool Invented"

I have made a short and quick intro of this tool in the video - in Danish!
In the video I go over the most basic features of the MISTI. 


The MISTI is invented by My Sweet Petunia and produced in America. You can visit her blog for even more info on this amazing tool.

Have a fab Friday :o)
Pia

6 comments:

  1. Mine is on order from Simon Says Stamp - I love multi-layer stamps so can't wait for it to arrive! xx

    ReplyDelete
  2. Det ser godt nok smart ud - jeg er ikke god til at stemple, men med sådan en, burde det ikke give problemer.

    ReplyDelete
  3. Tak for den fine demo. Sådan en misty har jeg også kig på. Den var egentlig på min juleønskeseddel men kunne ikke finde den i DK. Håber den kommer hertil før min fødselsdag i maj ;)

    ReplyDelete
  4. Tak for tut ... den må jeg have så snart den kan købes i DK

    God dag til dig

    ReplyDelete

Thank you so much for your comment. I truly appreciate you taking your time to do it. Thank you!